Tiger Woods znika z reklam Tag Heuera

Szwajcarski producent luksusowych zegarków - firma Tag Heuer - ogłosił, że na nieokreślony okres czasu ograniczy użycie wizerunku Tigera Woodsa w swoich kampaniach reklamowych. To kolejny sponsor, który oficjalnie zareagował na decyzję sportowca o tymczasowym wycofaniu się z zawodowej kariery.

Najważniejsze informacje o zawodnikach i turniejach golfa ?

Przedstawiciele firmy zapewnili jednak, że zamierzają kontynuować współpracę z Woodsem, ale na skutek modyfikacji programów marketingowych w pewnych rejonach świata reklamy z udziałem Tigera na pewien czas przestaną się pojawiać.

O jaki okres chodzi? Zależy to podobno od decyzji Tigera o powrocie do zawodowego golfa. Firma zamierza jednak w dalszym ciągu wspierać charytatywną fundację Woodsa - Tiger Woods Foundation. Sportowiec współpracuje ze szwajcarskim producentem zegarków od 2002 r.

Tag Heuer to trzeci sponsor, po Gillete (część kompanii Proctor & Gamble Co.) i Accenture, który zdecydował się na zmianę swojej dotychczasowej polityki marketingowej w związku z aferą obyczajową, jaka rozpętała się wokół osoby Tigera.

W wyniku skandalu Woods wycofał się na czas nieokreślony z zawodowego grania w golfa, aby, jak napisał w oficjalnym oświadczeniu na swojej stronie internetowej, "skupić uwagę na byciu lepszym mężem, ojcem i człowiekiem."

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.