Golf. Uczą Polaków grać

Rozpoczyna się kolejna edycja ogólnopolskiej kampanii promocji golfa w Polsce - PlayGolf. Organizatorzy - Grupa G24 we współpracy z Polskim Związkiem Golfa oraz PGA Polska, chcą przyczynić się do coraz większej popularności tego fascynującego sportu w Polsce.

Misją tegorocznej edycji PlayGolf jest uświadomienie potencjalnym golfistom dostępności tej dyscypliny w naszym kraju. Wiele osób nadal postrzega golfa jako sport elitarny, mało popularny i trudno dostępny.

Tymczasem rozlokowanie pól golfowych w Polsce, pozwala na swobodny dostęp i możliwość uprawiania tego sportu przez mieszkańców niemal całego kraju. Coraz popularniejsze stają się również tzw. strzelnice golfowe, powstające niekiedy w samych centrach miast.

Program PlayGolf pomaga poznać tajniki gry w golfa oraz w prosty i niedrogi sposób w praktyce zapoznać się z podstawowymi zasadami obowiązującymi w grze. Infrastruktura pól golfowych daje szansę początkującym golfistom na spokojne doskonalenie umiejętności gry.

"W ramach tej kampanii obalamy mity, wciąż popularne w naszym społeczeństwie, że golf to sport dostępny dla nielicznych" - mówi Jacek Gulmantowicz, Prezes Zarządu Grupy G24. "Zagrać może dziś praktycznie każdy, bez względu na wiek, płeć i miejsce zamieszkania. Golf może już konkurować cenowo z innymi dyscyplinami sportu. Pełny, 10-cio godziny kurs golfa z profesjonalnym trenerem, kijami i piłeczkami, to wydatek rzędu ok. 400 zł."

Dzięki konsekwentnej popularyzacji tej dyscypliny sportu w ramach kampanii PlayGolf, liczba nowych graczy z roku na rok podwaja się. Powstające nowe obiekty golfowe, to efekt wciąż rosnącego zapotrzebowania coraz liczniejszej grupy golfistów w Polsce, szacowanej już na ponad 10.000 osób.

Najważniejsze informacje o zawodnikach i turniejach golfa ?

Szczegółowe informacje znajdują się na stronie www.playgolf.pl ?

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.