Gilette podpisało kontrakt ze sportowcem w 2007 r. Teraz reklamy telewizyjne i prasowe z udziałem Woodsa to już przeszłość. Rzecznik prasowy firmy Damon Jones, stwierdził: "Nasze działania idą w zgodzie w życzeniem Tigera, by usunąć się na jakiś czas z życia publicznego."
W zeszłym tygodniu media obiegła wiadomość o wycofaniu ze sprzedaży napoju energetycznego Tiger Focus, jednak jak zapewniali przedstawiciele firmy Gatorade taka decyzja zapadła jeszcze przed ujawnieniem afery obyczajowej z udziałem najlepszego golfisty świata i nie miały nic wspólnego z jego osobistym życiem.
Wraz z początkiem nowego tygodnia, na Tigera czekała kolejna niemiła wiadomość. Firma Accenture, największe na świecie przedsiębiorstwo outsourcingowe i konsultingowe w dziedzinie zarządzania i wysokich technologii, ogłosiła koniec swojej współpracy z golfistą.
W oficjalnym oświadczeniu padło stwierdzenie, że golfista "nie jest już godnym reprezentantem firmy". Mark Steinberg, agent Woodsa stwierdził: "Jesteśmy rozczarowani, ale szanujemy ich decyzję."
Co z innymi sponsorami? AT&T, amerykańskie przedsiębiorstwo telekomunikacyjne, jest obecnie na etapie "analizy umowy" ze sportowcem. Murem za golfistą jak na razie stoi jeden z jego głównych partnerów - firma Nike - która udzieliła Woodsowi swojego "pełnego poparcia".